Cégünk felkeresése után - ideális esetben személyes találkozó keretein belül - átbeszéljük a projekt részleteit, összhangba hozzuk az szükségleteket és a szolgáltatásokat. Minél több információ áll rendelkezésre munkakezdés előtt, minél határozottabb az elképzelésed, annál kevesebb időt kell tervezéssel töltenünk, így annál hamarabb használhatod az elkészített anyagokat.
Minden munka egyedi, így a kapott adatok alapján kidolgozásra kerül a projekt munkafolyamata, amely alapján tervezhető a vállalási ár és határidő. A kalkuláció alapján készül el az árajánlat.
Pontos végeredmény akkor érhető el leggyorsabban, ha meglévő 3D modell* rendelkezésre áll.
Természetesen vállaljuk termékeid bemodellezését valós modell, vázlatok, méretezett rajzok alapján!
*a cégünk részére átnyújtott dokumentumokat, modelleket bizalmasan
kezeljük
A modelleket általad előre meghatározott környezet(ek)be helyezzük el! Ez lehet modellezett vagy egyszerűsített, úgynevezett stúdió környezet. A virtuális fényforrásokat a környezetnek, a kívánt látványnak és hangulatnak megfelelően állítjuk be. A tervekről - kérésre - minta rendereket küldünk, így visszajelzésed alapján azonnal módosítani tudjuk a fényforrások számát, intenzitását, irányát, színeit stb.
Valósághű anyagok hozhatók létre a modellre feszített 2D képek segítségével, vagy úgynevezett procedurális módszerrel, ahol számítógéppel generált mintázatot használunk textúraként. Ahogy a modell textúrájáért, azaz mintázatáért egy kép felel, úgy a többi anyagtulajdonság befolyásolására is egy-egy pontosan elkészített képet használhatunk. Ilyen tulajdonságok például a tükröződés, fényszórás, fémesség, áttetszőség stb. A procedurális textúrák nagy előnye a képekkel szemben, hogy sokkal kisebb a tárhelyigény, valamint, hogy 3D mintázatok is létrehozhatóak a segítségükkel.
A virturális kameráknak ugyanolyan beállításai vannak, mint kézbe vehető társaiknak, mégis számos
előnyük van. A teljesség igénye nélkül: nincs kiterjedésük, így bárhol "átférnek"; bármilyen szögben
elhelyezhetőek, nincs szükség drága, speciális kameraállványokra; nagyfokú flexibilitás, pl.
átrepülés madártávlatból makróba.
Élő videóból visszanyert kameramozgást felhasználva valós videókon helyezhetünk el virtuális modelleket.
A modellek előkészítése - csoportosítás, riggelés - után egy forgatókönyv alapján készül az animáció. A kameramozgásokat a jelenethez igazítjuk. Egy előnézeti renderen ellenőrizhetők a végleges mozgások valós időben. Az egyszerűbb infografikák általában utómunkálat során kerülnek a videókra.
Ebben a lépésben készítjük elő a rendereket végső felhasználásra. A megfelelően renderelt képeket zajszűrés (denoising) segítségével tesszük tisztábbá. Az utómunka képek, videók esetén fényelést, színkorrekciót jelent legtöbbször. Animációk esetén - munkától függően - kiegészülhet vágással, áthatásokkal, effekteléssel, hangkeveréssel, logók, introk elhelyezésével, infografikákkal stb.
Az elkészült dokumentumokat - egy előre megbeszélt formában - átadjuk megrendelőnk részére. Szerződéstől függően lehetőség van kisebb módosítások elvégzésére leadás után is.